ändrade planer

2009-08-27 @ 09:24:43

gomorron folket.. vaknade idag med en bra plan över hur dagen skulle se ut.. men det sket sig..

MIN PLAN:
vakna, stiga upp, äta frukost, gå i duschen, lämna tösen hos dagmamma, åka till barnmorskan, hälsa på på dagis, hänga en stund på stan, äta lunch med Johanna, komma hem, hämta tösen från dagmamma, osv.....

DE ÄNDRADE PLANERNA:
vakna, stiga upp, gå i duschen, äta frukost, få ett samtal och få veta att min barnmorska är sjuk och får en tid klockan 13 istället..
vet alltså inte nu hur jag skall göra med att luncha med Johanna eller om jag alls ska åka till dagis idag och hälsa på.. allt gick snett.. bläää..

ha en bra dag..

Kommentarer

Postat av: Moì

Klart du ska luncha ändå... O hälsa på i dagis...

Inte bli deppig.. "Always look on the bright side of life" :)

Puss puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback