baby prat..

2009-08-23 @ 11:46:14

jeee. idag är det soligt och fint ute. måste ta till vara på alla de dagar som finns kvar, jag antar att de är räknade för i år. hade tänkt mig en promenad in till stan men blev förbjuden av familjemedlemmar efter att jag i misstag nämnde att jag har lite sammandragningar.. men sånt är det. det är i alla fall jävligt jobbigt med magen nu. den är i vägen, det trycker in ifrån och jag springer på vessan så där fem gånger per natt.. gubben sa att det kanske inte är läge att gå "fantasipromenader" nu mera eftersom han dessutom åker på jobb på onsdag och det är bara två veckor kvar till den tidpunkt då lilltösen föddes. till svar fick han att jag har ju inte fått göra vad jag vill under hela grviditeten, för först mådde jag så illa, sen blev man sjukskriven och ordinerad vila och nu ska jag bara gå och vänta och försöka hålla inne det åtminstone tills han kommer hem.. suck..

det här att vara gravid är verkligen inte my favorite.. men snart är det slut..

i eftermiddag blir det i alla fall kräftis och imoron börjar lillisen hos dagmamma igen och vardagen kommer emot. jag hoppas på lite jobb bara efter nästa vecka.. annars blir det väl ännu jobbigare att vänta.

ha en trevlig dag. hoppas ni också får smaka på solen..

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback