de små liven

2009-08-27 @ 20:48:53


håhå.. vad skönt att den här dagen är förbi.. har varit en sån dag som man önskar att man inte var ensam så mycket. på programmet har stått massor av marr.. och en annan replik har varit "jag vill inte". hur arg och less man kan bli men ändå är de små liven det bästa i livet.. och det är bäst det för snart kommer det en till..

det börjar närma sig.. var hos barnmorskan idag och fick veta ett och annat.. blodtrycket stiger, ben och fötter sväller, magen växer, kilona ökar, babysens huvud är uppåt, sammandragningarna kommer lite för ofta.. "Men annars ser du ut att må bra" var en annan kommentar. härligt härligt..

jag hann träffa Johanna en sväng idag också och det var roligt. Jag är faktiskt lite avundsjuk när hon talade om skolan, men det är väl mest för att jag inte har mycket annat för mig. Och roligt för henne att hon tycker att det verkar vara en bra kurs hon nu går..

men tillbaka till de små liven. tösen är SÅÅÅÅÅÅÅ duktig med att sluta med tutten. jag behövde inte ens sitta med henne där uppe idag utan hon frågade om jag är där nere hela tiden.. kanske vi inte alls skulle ha behövt sitta med henne men det har vi i alla fall gjort.

nu har det blivit en massa barn prat.. ska försöka komma med något annat snart.. men just nu är det ju en ganska stor del i mitt liv..

nu blir det i alla fall CSI Miami och sen snark.. har inte vilat idag så jag är trööööööööööött!!!!

gonatt mina nära och kära!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback