en natt kvar..

2009-08-25 @ 20:13:40

...tills herrn åker iväg på jobb igen och den här gången blir han borta länge. men efter det stannar han hemma också ganska länge så det är ju skönt.

idag har jag lugnat mig lite inför det här att vara ledig. fick dessutom beskedet från försäkringskassan att dom tänker betala ut pengar åt mig när jag är sjukskriven eftersom jag har varit så duktig att jag skrev in mig på arbetsförmedlingen förra veckan..=) det gjorde mig glad.

tösen har nu fått sina första jumppa kläder (och det blev inga frill frall och jumppa dräkter..blää för dom) och har varit på sitt första jumppa pass. hon trivdes bra så nästa veckas måndag tar det fart på allvar..



förra natten gick bra utan tutt så får se hur det går inatt.. hoppas hoppas att det kommer att rulla på. får se vad som händer när pappa åker och ingen tutt.. men det får jag ta imoron..

nu blir det soffhörnet..

Kommentarer

Postat av: syste ryster

Va fin hon o du har tydligen fått sätta fast håret!victory!ha en skön kväll gumman!puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback