fredag = städdag (men bara idag)

2009-08-14 @ 18:19:54

så var det fredag igen då. jag har varit på min sista arbetsdag, var jag fick så många kramar vilket kändes roligt. alltid roligt att var omtyckt. man kan ju inte var det bland alla människor, men tur så har jag lyckats i alla fall bland dem jag ser ganska ofta.
när jag kom hem blev det lite vila.. skönt.. blev helt förvånad när jag vaknade och såg att klockan redan var nästan halv 6.
nu ska jag starta igång med lite städning. övre våningen skall städas och det ska plockas. skönt när det är färdigt i alla fall.

måste bara berätta om vår blomma som blommar så fint här hemma. blomman hade aldrig blommat före jag flytta hit och sen började blomma varannat år och nu mitt i allt så blommar den varje år. dessutom ska den blomma i november men nu har den slagit ut och blommar så fint. kanske jag kan lite ändå.. lite gröna fingrar kanske jag har.. eller så inte eftersom jag vattnar den när bladena börjar hänga och då får MYYYYYYYYCKE vatten. men den tycks ju må finfint..

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback