fynd..

2009-08-16 @ 16:47:17

idag fyndade jag riktigt ordentligt. har länge velat att ha ett sånt där skåp med vitrinskåp upptill, ett mellanrum med hyllaoch sen vanliga skåp nertill. började igår att söka på blocket. och det gick fort. igår hittade jag ett som vi skulle ha fått köpa men idag hittade jag ett som var finare som hade kommit in igår kväll och det fick vi också. så nu blir det ett skåp som kostade 300 kronor och det är ett sånt jag vill ha.. Roligt!!



nu blir det lite av det magiska fenomenet som bara svenska har.. nämligen FIKA!! haha tror aldrig att jag har använt det så där, men nångång ska var den första. sen blir det bio..

ha en trevlig fortsättning på söndagen min kära..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback