sommarhelg med delar av familj förbi

2009-08-09 @ 20:30:17

så var det söndag igen och helgen var över. man det har varit en skön helg med mycket sol och bad.
igår var mamma, lillstumpan och jag på Fjärran höjder där bad var högt uppe på listan för saker som skulle göras. Mamma var så snäll så hon var så gott som hela tiden i vattnet med sitt barnbarn medan jag fick ligga i solen och stekas. Fast det var faktiskt riktigt skönt att vara i vattnet emellanåt för det var VÄLDIGT varmt..

 

idag blev det en dag på stranden tillsammans med stumpan och Sophia efter att jag hade lämnat av mamma vid bussen för hon skulle åka hem igen. var så roligt att ha henne här men tiden går så fort och så får jag så ledsamt när hon åker. känns dessutom lite konstigt för nästa gång i vi ses så är jag nog i två paket och inte i bara ett mera.
strand besöket blev inte så långvarigt för det började regna men när vi kom hem var det klart solsken så jag lade mig i solstolen medan lillisen lekte på terassen och Sophia försökte hitta lägenhet åt sig i Örebro.. stackarn som inte vill hitta någonting. är nog inte alls avundsjuk på henne gällande det där att hitta någonting som passar en både i smak och i ekonomin. håller tummarna för henne att det snart löser sig.

 

nu har jag tvättat håret på en trött tös som verkligen inte tycker om att få håret tvättat, samt fått henne i säng så hon sover som en gris. imoron blir det jobb igen och systrarna får vara med varandra här hemma. lillisen var ju SÅÅÅÅÅ glad att få träffa Sophia igen som stannar här till onsdag.

Ha det bra där ute och hoppas ni alla får en trevlig vecka.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback