hemma igen

2009-08-21 @ 20:29:05

nu har vi kommit hem igen från allt resande hit och dit. först var det ju Grönan med gubbsen och lillisen. Det var jätte roligt i år igen. lite otur med vädret men inte så det störde. det regna lite men inte så farligt, först sen senare på kvällen blev det lite blött men då hade vi varit där så länge redan så lillisen var också trött och ville åka till hotellet.
Hotell frukosten var förstås superb.. det blev fem femportioner för mig och gubben satt bara och tittade på under fyra av dem..haha.. mmmm va det är gott med frucke..

sen kom vi hem och fixade en släpvagn att hyra och sen var det ikea som gällde och så hämtade vi vårt nya vitrinskåp som vi nu äntligen fick efter många om och men.. hemma började vi att tömma, plocka, packa och slängde onödigt..
 
på torsdagen åkte vi iväg mot örebro eller lite utanför örebro med Sophias alla grejer som hon hade här. lite fel körde vi och gubben blev irriterad och jag funderade igen att nog är det ett f** att man gifter sig med en som är så lik sin pappa, men sånt är det.. haha..

nu är allt i alla fall inpackat hos fröken Nordlund. Hon plockade upp, gubben hängde upp lampor och tavlor och sånt och jag gnuggade badrummet så jag började må illa av ett förskräckligt starkt medel.. usch..
hoppas hon nu får det riktigt bra där och kommer att trivas.. så får jag åka senare i höst på besök.. (visst får jag det Sophia??)

idag har det varit en jobbig dag. jag är hängig och bläig. såg på Denices blogg att hon hade haft en känkkä ränkkä dag och det är nog en sån som jag har idag. sen så blir jag bara så otroligt förvånad över hur vissa människor är och kommenterar. att dom bara orkar..men men alla kan ju inte vara lika.

snart blir det säng och förhoppningsvis en bättre dag imoron.. försöker komma med lite bilder imoron.

kram på er som behöver det.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback