hemma igen..

2009-08-30 @ 18:59:57

så är jag hemma igen efter en trevlig helg i den kungliga staden.
fredagen var lugn och skön med god mat och lite film. tittade på sagan om ringen (den första) och orkade faktiskt titta på hela filmen!!!!

på lördagen var vi på lite shopping. saldot blev nya byxor åt tösen och en klänning med leggings. jag tyckte att hon skulle få någonting nytt till hösten.. =)
sen blev det lite nintendo Wii med bowling.. och jo, nu måste vi nog också köpa det.. har liksom fallit för det nu, så min man ska väl äntligen få som han vill..


idag träffade jag både gubben och Elleonore vilket var riktigt roligt. sen var det bara att ta bussen hem igen och nu är det faktiskt riktigt skönt att vara hemma. det blev liksom sista resan i två paket. nästa gång blir vi i tre paket, eller fyra beroende på vilka som är med på resa. =)

nu lite gröt och sen så småningom sängen...snark... är så trööööööööött....

ciao!!

Kommentarer

Postat av: Jag

JEEEEEEEEEEE!!!!!!!!! Wii!!!

Postat av: sophia

JA! köp wii så kommer jag och spelar! Woho.. Det är faktiskt ganska så kul! :D



Ja, visst låter det som en bra idé med en "skäma bort sig" dag i veckan. Börja du också. :p

Det var rätt skönt idag med bullar, inpackning och annat gott. :p KRAM kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback