j***a teknik

2009-08-15 @ 18:02:23


så är det hänt igen. fick en fin LG kotiteatteri (för er svenskar ett surroundsystem med DVD spelar och allt) då vi fyllde 65 med Peter (25+40) i höstas. ganska snabbt efter att vi hade fått den så började den att haka upp sig och kunde inte läsa de skivor man satt in i den. nåja, vi fick en ny.. nu igen..samma JÄVLA fel.. jag blir så arg. och det händer alltid när herrn inte är hemma så jag verkligen skulle vilja ha den.. blääää.. och dessutom fick vi den av min kära familj så den är köpt i Finland, så det blir lite mera jobb för att få den fixad eller bytt.. ska sånt här få hända??????? och MIG av alla...

Var inte så arg när jag märkte att den inte fungerade igår, men nu skulle jag börja städa och då vill jag ha musik.. och eftersom den har så bra ljud så har vi använt den som stereo. för när vi dessutom bara har en bauta stor stereo med många högtalare och så, så känns det lite onödigt.

nåja, får väl hitta på någå annat system..

ha en trevlig lördag kväll.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback