lördag kväll

2009-08-22 @ 20:19:05

så var den dagen slut. nu är det kvällan och allt som skulle göras är gjort. huset är städat, nya blommor är köpta (det är mitt absolut sista försök att hålla blommor vid liv), tvätt är tvättat och förberedelserna för kräftskivan är gjord. så imoron blir det kräftskiva i Högbo.

har t.o.m. hittat filmen från vårt bröllop som jag har sökt hur länge som helst, men dom där råkopiorna kan jag inte komma på vart jag/vi har lagt..grrrrrrrr.... men nånstans måste dom ju finnas.. bara jag skulle veta på vilken smarta plats vi har lagt dom.. hm..

förhoppningsvis är saker uppklarade igen och att hösten börjar bra..

ha en skön lördag kväll och sköt om er.
Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback