näst sista arbetsdagen..vad gör jag sen??

2009-08-13 @ 08:56:55

ska snart åka iväg på jobb för att jobba näst sista dagen. är faktiskt lite stressad över vad jag ska göra efter det. på måndag blir det väl att gå till arbetsförmedlingen och sen hoppas på lite vik här och där. skulle annars vara skönt att vara ledig om jag skulle ha jobbat hela sommaren som det var planerat, men så är ju inte läget just nu. sen är det bara att vänta på att knallen vill komma ut till världen och hkänna på luften.

har varit första natten nu ensam hemma för igår åkte Peter och lilltösen iväg till svärmor för att var där till söndag. så det blir några dagar för mig själv nu. funderade på om jag skulle köra igång en ordentlig städning, men det får bli imoron för idag åker jag till mina vänner som jag inte har sett på hela sommaren ungefär och tillbringar kvällen där.

ha en bra dag allihop.

Kommentarer

Postat av: Anonym

De ordnar sig gumman, inte stressa.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback