resan till ekenäs

2009-08-03 @ 16:51:24

en vecka i ekenäs gick fort igen som vanligt. det blir så där när man gör sånt man tycker om. veckan fylldes i alla fall med god mat, sällskap av systrar, massage, lek i parker, besök hos faddrar, bröllopsdags firande, spyor i bilen, besök hos kompis, restaurang ätande, barnvaktande, terass sittande,bättre och sämre nattsömner, middag hos pappa, bulla och paj bakande, strandliggande, födelsedagskalasande, första ombord stigande på s/y Ronja, lyssnande på trubadur musik av min man och mycket mycket sällskap av både familj och vänner.

idag har jag varit på jobb första dagen.och jag kan nog säga att det här blir bra det.. bara priiiiima.. korta dagar, fyllda med uppgifter som att vara sällskap till gamyler och sjunga lite och läsa tidning och gå ut och gå med dem. det blir bara bra.

ikväll blir det solo kväll för mig. gubben och lillisen kommer hem först imoron. sen åker gubben iväg igen på onsdag men min bästaste mamma kommer hit och hjälper till lite som barnvakt.. kul..

nu lite mat i magen och sen blir det väl soffan skulle jag tro..

ha en trevlig kväll allihop.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback