så går en dag från vårt liv och kommer aldrig åter

2009-08-13 @ 21:36:39


torsdag kväll och klockan är 21:22. märker att det börjar bli höst. det är redan mörkt ute och gatbelysningen är tänd. dessutom har det varit mycket kallare idag än tidigare. är sommaren faktiskt slut nu?? känns som om den har gått så snabbt i år, men så säger jag väl alla år.

det goda med att det blir lite svalare är att det är skönare att sova. jag får liksom ha täcket på mig igen och verkligen krypa ner i sängen på kvällarna och det är ganska skönt. och det är just precis vad jag ska göra nu, för imoron blir det tidig väckning för det är läkare före jag ska på jobb. och så är det ju sista dagen på jobb.

sov gott allihop och hoppas ni får en bra sömn.. och ett extra gonatt och sov gott till min älskade dotter som sover sött redan i fammos säng långt långt borta från mig.

kram på er!!

Kommentarer

Postat av: Jag

Jag e oxå långt borta...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback