veckans måsten

2009-08-31 @ 21:25:35

kan ni tänka er. det är måndag kväll och jag har redan gjort alla måsten för den här veckan. ok, jag har inte så många, vilket kanske är lite tråkigt eftersom jag har tid, men nu behöver jag inte komma ihåg någonting viktigt heller.. jag har nämligen varit till läkare idag, det vanliga veckoliga läkarbesöket, som för övrigt var värdelöst. så har jag varit i kontakt med arbetsförmedlingen och fått veta att jag inte behöver komma dit eftersom jag är sjukskriven och så fick jag hem mitt läkarintyg. så nu var det också fixat, vilket betyder att försäkringskassan redan har det. HA, den ni..

vad kan det då bli i veckan...?? hmmm... ja imoron kommer gubben hem på snabbvisit och då ska vi och införskaffa en diskmaskin...ÄNTLIGEN!!!! så jag har väntat och längtat. på kvällen ska jag på smyckesparty...farligt farligt.. hoppas det bara finns fula äckliga smycken, men knappast. inte med min tur. sen blir det väl lite bokläsning och sånt smått och gott. har inte så mycket kvar av den andra delen av Stieg Larssons trilogi (Millenium). men ingenting stort blir det i alla fall.. konstigt va?? ja just det jag ska faktiskt sy en jumppa påse åt tösen när hon nu har börjat med jumppa på allvar.



såg på foreca att det ska bli åska inatt.. usch...me no like... hoppas det snabbt går över..





nu kvällis och sen natta natta..

sov gott mina kära..

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback