i väntan på jul...

2009-12-18 @ 12:13:02

..så städar jag, tvättar kläder, vilket jag för övrigt måste kommentera. hur kommer det sig att hur mycket jag än tvättar så känns det som om högen med smutsbyke bara blir större.. jag kan inte förstå det..nåja, så lyssnar jag på julmusik och Ronja leker med små tomtar.

ute är det blå himmel, -12 grader och alldeles vitt. känns som om jag vill gå ut, men vet inte riktigt om jag ska ta ut Lova i det här kalla vädret. dessutom hade hon feber igår eftersom hon fick 3 månaders vacciner. så kanske det inte är en så jätte bra idé att ta ut henne. vill ju gärna att vi alla är friska kring jul.

ikväll kommer Sophia hit. hon ska stanna här ända tills hennes skola börjar igen i januari. skönt med lite sällskap..

nu gäller det väl bara att fortsätta med högen med tvätt och grejerna som ligger överallt här hemma.. suck.. tänk att få ha en städerska. det får det nog bli den dag jag har en normal inkomst.. för huuuuu för att städa.. me no like!!!

ha en bra fortsättning på dagen.

Kommentarer

Postat av: systeryster

Hej du!

Städa städa varje freda o så varje kul. d tycker jag e kyyylt!

Puss o kram!

Postat av: systeryster

JUL!sku jag ju skriva!go natti gonatti

Postat av: Anonym


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback