lugnet före stormen, men en skön storm

2009-07-19 @ 18:05:45



Så var både dotter och man hemma igen. Skönt att vara samlade igen, men full rulle är det. Allt är liksom som vanligt.. Lite gemensam vila och så fanns det fullt med energi igen.
 Tösen har plockat ut en alla böcker som redan var bortplockade för enligt mig behöver hon mer avancerade böcker. Ja, dom är ute och över hela köksgolvet. Hon plockade ut en åt gången och när den var läst kom hon till mig och sa "mamma, jag tror jag behöver hämta en till bok" och så hämtade hon följande.



Gubben kom hem, såg högen med räkningar och började öppna.. och betala.. Ja, allt är som vanligt.



Helgen var lugn i dotters och väns sällskap. På fredag kväll blev det lite god tacogratäng och en massa prat som behövdes uppdateras. Lördagsmorgon blev sen och utdragen, men sen åkte vi till stranden och slappade..skönt.



Nu blir det en vecka hemma fylld av Furuvik besök, fixande av bilen, skåpstädande och bara trevlig familjesamvaro..Får se hur länge den varar.. =) Sen åker vi till Ekenäs för lite gig och för att träffa släkt och vänner.

Ha det så bra alla där ute.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback