när man är alldeles ensam..

2009-07-15 @ 15:34:09

Så var man hemma igen..alldeles ensam. Inga barn, ingen man.. bara jag och huset.. känns lite konstigt faktiskt. Det har nog aldrig hänt sen jag flyttade hit till Gävle. för innan vi hade lilltrollet så var ju åtminstone S här och hade lite ljud när snubben var på jobb.. men nu är det helt tomt. första gången helt utan familjen..snyft..
Men ska nog ta vara på den tiden också. Ska nämligen sola, sova länge, äta när jag vill, äta vad jag vill och helt enkelt göra vad jag vill.. Kan vara skönt det också och dessutom är det bara för ett par dagar.
Nepps, nu ut i solen och få lite färg..

Ha det bra familjen, vänner och bekanta, ja alla ni som vill ha det bra.

Kommentarer

Postat av: Jag

D blir nog bra gumman.. i övermorgon kommer lilltrolle hem, o sen e d bara två dagar så kommer jag. De var roligt att ha dej me. Puss

Postat av: me2

jag vet att det blir bra.. känns bara lite konstigt när man inte är van..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback