regn, regn, regn

2009-07-20 @ 09:45:34

usch va det regnar idag. börjar bli riktigt tråkigt med det här vädret. Jag som hade hoppats på fint väder den här veckan så familjen skulle kunna åka på utflykt och sånt. Men det ser inte lovande ut just nu.
Sitter nu vid fruksot bordet och väntar på att lillisen skulle ta och äta sin frukost. Hon har aldrig varit för att äta så mycket frukost, men konstigt att hon ska upp på moron för att hon är hungrig och sen ska hon inte ha. Jag är riktigt trött på att alltid slänga en massa mat, så nu har hon inget val, utan hon SKALL äta det hon har på tallriken, vilket inte är mycket. Gubben bara sover.. och sover.. Men han vaknar väl just när jag har dukat undan, kan jag tänka mig och så frågar han varför jag inte har väckt honom.. men men..

Funderade faktiskt på att åka till djungel city med henne sen. Tyvärr kan jag ju inte hoppa och studsa i alla klätterställningar och rutschbanor och så pg.a. knallen i magen, men någonting måste vi göra, förutom att sitta inne här hemma hela dagen. Vi är flera som blir tokiga då.. =)

Ha en bra dag allihop och vi får väl alla veta sen hur min dag blev och vad jag hittade på åt oss.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback