vila, middag, musik..

2009-07-08 @ 15:17:07

Ligger i soffan och lyssnar på Leonard Cohen.. Gubben är 70+ och var ifjol och turnerade..vilket liv.. men once a musiker, always a musiker.. trust me.. jag vet.. Nåja, ligger nu i alla fall här och funderar på hur jag ska lösa allt med föräkringskassan. Är ju sjukskriven och de vil inte betala några pengar åt mig eftersom jag int har en plan att jobba i 6 månader.. svårt att göra det eftersom jag i vanliga fall studerar och i höst blir det mammaledighet.. men dt ordnar sig väl.
På tal om mammaledighet så är det full rulle i magen. Knallen bara sparkar och rör sig konstant och börjar alltid direkt när jag ska vila. Kanke den lever ut allt nu så det blir ett lugnt barn sen när det är dags att komma ut.. Trötta ut dig bara så du sover långa nätter när du kommer ut.. =)
Ikväll blir det i alla fall middag med min man på Söderhielmska gården och lite Nanne Grönvall efter det. Hoppas det inte börjar regna och håller sig någorlunda varmt. Ska bli riktigt roligt att komma ut lite bara på tumis.
Nu ska jag nog försöka vila lite så jag sen orkar ikväll vara social och trevlig..

          

Kommentarer

Postat av: the best you ever met! ;D

hahaha.. tror du verkligen att det kommer va en lugnis som sover länge när den kommer ut? det tror inte jag! Och dude, roligt att se att du bloggar dig nu! (:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback