städdag.. usch..

2009-07-21 @ 11:40:43

USCH!!! idag måste jag städa. Hela lägenheten är helt upp och ner. garderoberna skall tömmas och redas upp, allas klädskåp ska städas och rensas ur, golven ska tömmas för att dammsugas och torkas av.. JAG HATAR ATT STÄDA!! Vet liksom inte hur jag ska komma ur det här idag. finns nog ingen utväg tror jag..
Nåja, nu ska jag väl försöka komma igång. Men var ska jag börja?? sovrummet kanske.. eller vardagsrummet.. nej jag vet inte.
Kom någon och rädda mig!!!

Ha det bra alla ni som inte behöver städa och ni som måste göra det så skall ni veta att jag känner medlidande.. verkligen..

Förresten, idag fyller Sophia år. Stora grattisar till henne. Och stora grattisar till min största syster också för hon har namnsdag. GRATTIS!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback