städdagen med plättslut

2009-07-22 @ 11:33:41

ja, igår städade vi hela lägenheten och vi blev klara till slut, fast jag ärligt talat inte trodde att det fanns ett slut.

garderoben tömde jag och hittade då också vagnen som förstås skulle prövas av lillisen. efter att hon hade prövat den så skulle alla djuren plockas in där och bäddas ner.



Förutom allt städande blev det lite babygrejer shopping.. och fy f** vad dyrt det var. Skulle köpa en ståbräda så stumpan kan åka när knallen är i vagnen. JAg hade sett att de kostar kring 400 kronor, men jag hade aldrig märkt att det är skillnad på olika märken, tänkte bara att alla passar alla vagnar, men NEJ!! Så som tack för att vi har köpt en dyr och bra ordentlig vagn då för över 3 år sedan så kostade bräden nästan 800 kronor. vad glad man blir... NOOOOT.

Efter att stojande och städande blev det plättkalas. Far och dotter hjälptes åt att vispa grädde och förstås smaka på den efteråt.
'

Och mumma vad resultatet blev..

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback