varför jag är trött

2009-07-10 @ 10:47:28

nu är gubbsen och jag på väg till vadstena med tåg. känns lite jobbigt eftersom jag har sovit en halv timme inatt.. suck.. tittade sista gången på klockan kvart över 5 och kvart före sex ringde den. Då var det dags att stiga upp och gå och duscha och klä på sig för att åka till sjukhuset och få en liten manick fastlagd på mig. Nu har jag alltså en blodsockermätare på mig som mäter mitt blodsocker konstant.



Den första manicken visar vad mitt blodsocker är och den andra, jo Maria, är fastsatt i skinnet med en nål eller liknande och ska vara där i 5 dagar för att mäta blodsockret. Ska bli ganska roligt att få se hur och när mitt blodsocker är det ena eller det andra.
Nåja, nu är vi då på väg och imoron blir det Händelöp. Jag leker bara groupie när herrn ska spela..haha..
Men som sagt så är jag trött så nu ska jag SOOOOOVA...
Nati nati till alla där ute.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback