varför jag sitter i en stuga

2009-07-11 @ 18:44:56

igår var det vadstena vilket var riktigt roligt. Gubbsen med de andra hade så roligt när de spelade och de lät verkligen riktigt bra. Bara för att nämna så har de aldrig övat tillsammans, de har spelat en gång förut tillsammans och den här gången hade de ingen låtlista eller någon pärm. Så om de möjligtvis skulle öva lite så skulle det vara mer än bra. Hazze är ju otrolig på bas och Bsse har ju också en ganska lång karriär på trummor så det finns att ge. Sen är det förstås min man som är otroligt duktig han med så det var en bra blandning.


 


Här är nu hela bandet in action.

Nu är det händelöp och landemiljö som gäller vilket är orsaken till att jag sitter i en stuga. Skönt att jag också får känna på skärin och landet lite. Skulle gärna stanna lite längre bara. Nu ska jag gå på ute fest och lyssna på gubben.
Ha det bra och take care..

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback