varför längtan kan bli så stor

2009-07-12 @ 18:32:41

pratade just med lilltösen.. Nu har hon varit hos mommo i en vecka och idag har hon åkt med mofa för att vara på lande med honom. första gången som hon sa åt mig att hon nog vill komma hem nu.. lilla vännen min.. och vad kan man göra förutom att bara bita ihop och säga att några dagar ännu med mofa och sen kommer hon hem.
Det som också gör så ont är att hon alltid vill prata med mig men när jag säger att hon får prata med pappa så säger hon att hon inte vill. Ser ju på gubben hur det känns för honom.. stackare.. får ta extra hand om honom nu.. lite puss och kram och sånt så hoppas vi på att det blir bättre.
Det blev mycket saknad och ledsamt nu här, men så är det när barnen är så kära...

Nu ska jag börja packa så att jag kan åka med P imoron när han åker på jobb för att träffa min äldstaste syster och hennes tös (och man). Det är första gången som jag får vara bara moster. Andra gånger när vi har träffats så har lillisen alltid varit med så det har varit lite svartsjukedrama, men nu kan jag rå om henne och vara moster. Det är så länge sen sist bara så hoppas hon kommer ihåg mig och inte bara är rädd för mig. P har ju träffat henne mer än jag....fräckt...
Tyvärr träffar jag inga andra familjemedlemmar eftersom de jobbar och är på lande men roligt att få träffa någon i alla fall. Och sen kommer Danne också och det är ju nästan som familj.
Nej nu måste jag börja PACKA!

Kram på er alla.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback