1:a november

2009-11-01 @ 15:27:24

så var ännu en månad förbi och november har börjat. oktober gick så fort så jag hann inte ens med. den var ju full av besök och kalas. nu blir det en lugn månad för att ladda batterier inför december med dop, födelsedag, jul och nyår.. men det är tid dit ännu.

idag, mycket mycket tidigt åkte mamma hem igen. det var några lugna och sköna dagar som vi hade. mamma passade upp mig med att laga mat, tvätta kläder, städa och vara med flickorna. Ronja var hur glad som helst över att mommo var här och blev så ledsen igår då honskulle lägga sig och måste säga hejdå.
vi gick på stan, åt gott både hemma och på kaféer, pratade strunt och tittade på tv och en massa skratt.. halloween firade vi nog inte på något speciellt sätt men lite ljus och en halloween pumpa som Ronja hade gjort hade vi..jätte roligt att ha mamma här, som alltid.
 
 

nu är det i alla fall tyst här igen och lugnt blir det också den närmaste tiden. så nu är det vi flickor som är hemma och styr hushållet.



Ha en bra början på nästa vecka och jobba flitigt med det ni behöver jobba. själv ska jag försöka bli hälsosam.

 

Kommentarer

Postat av: soffi

åh vilken stor kaka ronja har. jag vill också. ^^ nu är det inte för länge kvar innan ni kommer ner till mig. ^^

Postat av: Mòi

Snart kommer jag hem, o jämnar ut tjejpowern lite i alla fall :)

Puss Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback