biverkningar

2009-11-06 @ 13:18:16

vilket väder. det är regn och rusk och grått. tur så kan man vara inne hela dagen och bara ha det skönt. dessutom har vi riktig orsak att vara inne idag för Ronja ligger i feber.. biverkningar från vaccinet.. suck. funderade först om hon hade ordentlig förkylning men det enda hon har är feber så vi konstaterade att det nog är en biverkning. jag tror faktiskt att jag aldrig har sett henne så här dålig som hon är nu. och hon är ju trots allt 3 och ett halvt.

 

ja, så så här såg vår säng ut i morse. mitt i allt var vi fyra i sängen och inte två. men tur är så har vi en stooor säng.

ikväll blir det idol och lite ostar och kex. jag tror t.o.m. att jag ska köpa första glöggen för i år. känns som om det skulle smaka bra.

nej, nu ska jag gå och sätta mig i soffhörnet med min lilla sjukling och titta på Alfons och Mamma Mu som jag lånade från bibban idag. Det blir mycket barnfilm dessa sjuka dagar.

Ha en bra och skön fredag. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback