brrrrrr..

2009-11-02 @ 20:16:03


usch vad frusen jag är. har paltat på mig tjock ylle tröja och yllesockor men ändå fryser jag.. usch och fy.. kanske det beror på att vi idag har varit ganska mycket ute i den kalla vinden.

först var vi i parken med "grannarna" som har en flicka i Ronjas ålder och en i Lovas. Ja, på Lova och den yngre av deras flickor så skiljer det bara 6 dagar. Sen blev det lunch hemma hos dem och stora flickorna lekte för fullt. Dagen gick fort och mitt i allt konstaterade vi att vi nog måste gå hem för att sen hinna på jumppa. Och lika kallt var det alla gånger vi gick ut.

Efter Saarioinens leverlåda (utan russin) med pluppsylt till middag(mums mums mums) blev det kryp upp i soffan och under filten för oss alla tre och bolibompa från tv.


Nu sover Ronja så jag ska ta vara på tiden och koka lite te åt mig.. hoppas det skulle ta upp värmen lite.

Imoron kommer gubben hem.. Jeeeeee!!! Snabbt har det gått den här tiden han har varit borta och nu är den slut. Och på tal om gubben så blev det funderat igår på att vi skulle åka till Tärnaby i mars. Vi har så velat göra det och så ringde syrran och sa att det finns en stuga ledig då och sa att det finns möjlighet att åka då, så nu tänkte vi att vi skulle göra det. =) Får se vilka andra som kommer..

Jag önskar er all läsare en riktigt skön kväll och god natts sömn.


 

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback