ett och annat

2009-11-16 @ 19:42:47


igår fyllde pappa år. och igen är jag försenad med gratulationerna här. men tur så ringde jag igår och sjöng åt honom så jag är väl förlåten. men i alla fall så vill jag säga GRATTIS PAPPA!!

nu håller jag på att packa flickornas väskor för när vi ska åka iväg på onsdag. ska bli så roligt att få åka och träffa alla. och komma bort lite här hemifrån. alla får var sin väska så är det lättare att hålla koll på alla kläder och sånt. Så tack för tipset syrran!

idag har det varit hörsel kontroll på Lova, besök på neonatalen, jumppa och lite spring på stan. imoron väntar sig spruta på mig.. bläää.. vill egentligen inte ta, men för Lova skull så tar jag i alla fall. hoppas jag inte blir sjuk. men det får man ju ta sen om man blir. dessutom ska Lova vägas imoron. nu ska hon ändå vara över 3 kilo och jag hoppas ordentligt, för den 14 januari börjar baby simmet som jag har anmält oss till och då måste hon väga 4 kilo. så nu är det bara att mata i henne. =)

nu ska jag packa färdigt Ronjas väska och sen ska Ronja i säng. klockan 21 ska jag titta på en ny dokumentär serie på fyran, Mamma till en mördare.

Ha det bra mina nära och kära.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback