fredagen den 13

2009-11-13 @ 14:56:08

nu har jag kommit så här långt in på dagen och ingenting ovanligt har hänt, fast det är fredagen den 13. känns skönt med fredag och så får jag ju snart börja packa inför resan österut. =) dessutom var vår dagmamma så snäll idag så hon sa att Ronja kan komma till henne på måndag vilket betyder att jag kan börja på att se över vad som ska packas och vad som absolut måste kommas ihåg.

igår blev Ronjas paketkalender färdig. nu är alla paket packade, eller lagda i påsar och upphängda på kalendern. just nu ser man inte så mycket på kalendern men den blir ju färre och färre paket så nångång ser man väl själva kalendern också. =)



ikväll kommer det ju Idol som jag måste se, men sen blir det nog tidig kväll för det var fotografering idag så vi hade tidig väckning. sen ska jag också ta itu med att skriva mina synpunkter till kvinnokliniken eftersom jag inte tyckte att allting inte gick riktigt som det borde då jag var inne där i september. skulle nog säkert inte ha gjort det men jag var till barnmorska idag och hon sa att jag aboslut ska skriva om problemet. så då ska jag göra det också. jag fick också journalen från förlossningen med Ronja och med Lova så det blir lite läsning ikväll. jag tycker faktiskt att det är lite roligt att titta igenom dem. konstaterade när jag bläddrade igenom dem tidigare idag att jag inte tog någon som helst smärtlindring med Ronja och med Lova trodde jag verkligen att jag skulle dö av smärta.. nå inte riktigt dö, men det är ju alltid roligt att överdriva lite..eller ganska mycket. =)

nu fundering över vad det ska bli för mat idag.. hmmmm..

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback