funderingar..

2009-11-09 @ 18:10:13


nu har jag funderat så jag har huvudvärk.. nå nej nej, inte är det orsaken till min huvudvärk. men jävligt ont har jag i alla fall. men som pappa brukar säga så är det bra att det ibland värker så man vet att man har någonting där.. roligt är det i alla fall inte.. bläää..

sen mamma var här så har jag funderat på om jag ska ta en insulinpump istället för sprutorna.. är lite tudelad. å ena sidan så skulle det vara ganska skönt att bara ha den där och insulinet får jag i mig, för sen Lova kom så har det varit slarv och inte riktigt någon koll på nånting angående min diabetes. dessutom, som mamma också sa, så skulle mina hysteriskt låga värden försvinna, i alla fall lite kanske. men sen å andra sidan så vill jag inte gå omkring med en sån där grej hela tiden. det känns som om den kan vara i vägen och kännas jobbig.
oj om jag skulle veta vad jag ska göra. kanske jag borde forska lite mera om ämnet och se hur det verkligen går till när man har en pump.. jag undrar faktiskt att är den inte i vägen? kan man simma med den? eller måste den kopplas bort då? vill jag ha en slang i mig hela tiden?
oh god I don´t know!!!!!

det är väl bara att fundera vidare.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback