hitta på något

2009-11-04 @ 10:56:20

vad ska man hitta på att göra en dag som denna?? Peter har kommit hem, Ronja är hemma idag p.g.a. planeringsdag bland dagmammorna, ja och Lova är förstås hemma. Det är svinigt kallt och blåsigt där ute och det känns som om alla här hemma är halvt hängiga..

dessutom funderar vi på om det ska bli någon vaccin eller inte, halaren som Ronja hade första vintern är baota stor åt Lova så vi vet inte hudan vi ska köpa och om hon ändå kanske kan ha den eftersom hon bara ligger i vagnen, försäkringskassan bara älskar att göra en på dåligt humör och få en att fundera på pengar. Så det finns en del att fundera på. förutom allt det här så närmar sig jul och man borde börja fundera över julklappar och så ska Ronja få sin paketkalender i år igen så till den behövs 24 paket.. hmmm, vad ska man hitta på i år för roligt men inte onödigt?? kom gärna med förslag om ni har..

om jag i alla fall skulle ta mig till duschen och se om jag hittar på nånting efter det.. borde ju hitta på någå för farsdag också som tydligen var en vecka tidigare än vad jag hade tänkt mig..hm.. så på söndag borde det finnas nånting från barnen till pappa + lite kort som borde skickas till Finland.. IDAG!!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback