idolmedlemmar

2009-11-06 @ 23:50:56


nu ska jag komma med mina professionella tankar och åsikter om idol. Erik är ju bara bäst, åtminstone idag å körde han ett eget race. Calle tyckte jag också att var riktigt bra idag. Mariette har jag alltid tyckt om och hon är fortfarande en av dem som ligger i topp, så det var konstigt att hon hängde löst idag. Tove har jag inte så mycket att säga om, hon är ung, lite onödig och inte så där värst duktig, men inte heller bara dålig. Reza är också riktigt bra och Laila kan gå och gömma sig när hon kommer med kommentarer som "Jag vill att du slutar röka". Kan någon berätta för mig vad det har med Rezas framträdande att göra??? Den där Laila har så mycket konstigt att komma med. Men förra veckans kommentarer om Rezas "lappar" kan jag inte sluta skratta åt. det var ju så roligt. Eddie sjöng faaaaaaalskt. MEN Rabih skulle verkligen hem.. för länge sen.. Hur pipig röst är tillåten som pojke eller han är väl mera en man egentligen och då blir det ännu värre.. men han fick ett plus av mig idag och det var hans kommentar i eftersnacket. han konstaterade att han hade hängt löst för att folket ville höra hans låt en gång till. så han vände det tråkiga(för hans del) till lite roligt. HA!!

Nåja färdigt pratat om det.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback