igång..

2009-11-07 @ 14:09:13

idag vid frukost bordet fick jag världens idé.. varför alltid bestämma sig att på måndag börjar jag?? nej, så idag bestämde jag mig för att efter frukosten klä mig i mina länk kläder och faktiskt dra ut mig på länk. och det gjorde jag. det blev en halvtimmes länk där jag verkligen sprang.. =) vet ju inte om det är omvärlden eller min kropp som fick en större chock.. men i alla fall så fick min kropp en stor chock. dessutom så gjorde jag en massa magövningar efteråt. nu hoppas jag bara attjag skulle orka lite flera dagar än bara idag. men får se hur det går.. hmm..

ikväll blir det spelkväll med Johanna och Morgan. det ska bli riktigt riktigt roligt. så nu borde vi iväg till butiken..

have a nice day!!

 

Kommentarer

Postat av: Kicki

En liten fråga... Vad är länk???

Kram på er alla

Postat av: Catharina

Ja, en länk är när man far ut och springer. Kan liksom inte ha koll på alla svenska och finlandsvenska språk olikheter. =) Men det var väl ett till exempel på att finlandsvenska är ett eget språk.=) Kram

Postat av: Kicki

Tack för förklaringen...

Kram på er allihopa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback