packat och klart

2009-11-18 @ 10:32:43


nu är väskorna packade, flickorna påklädda, duschad. och Ronja har hunnit bära ner alla kramdjur och placerat dem på soffan och städat undan dem efter lite om och men.


 
bilen ska snart packas. sen bär det av. först blir det stockholm där jag ska träffa en kompis från när vi var små. sen blir det m/s Mariella över till Helsingfors där vi stannar hos pappa. på fredag blir det först Arne Alligator i Kyrkslätt sen är destinationen Ekenäs var vi ska vara över helgen tillsammans med mamma och Benko. På söndag blir det familjesamling med syrrorna, kusinerna träffas och min mommo och mofa kommer. sen hoppas jag på en god natts sömn för på måndag åker vi iväg med Maria till Vasa för att vara där hela veckan. och till slut firas veckoslutet och lilla jul hos svärmor. Jag måste säga att jag tycker själv att jag har planerat bra det här. hinner träffa alla i familjen på en och en halv vecka. och kanske några vänner också, men det får vi se..


förutom allt detta så kan jag se lite blått på himlen idag och det blir jag SÅÅÅÅÅÅ glad över. härligt.

men i alla fall. NU KOMMER VI FAMILJEN!!! och FINLAND. nu ses vi riktigt snart. 

ciao på er alla!

p.s. igår fick jag vaccin mot nöff nöff sjukan och aj j****r va sjukt jag har i armen.. autsch.. d.s.

Kommentarer

Postat av: systeryster

Va bra att ni har fått packat. D va då int en liten samling med mjukisdjur Ronja har släpat ner!O så ses vi snart!Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback