jag har varit så duktig

2009-10-13 @ 16:43:49

igår var jag jätte duktig. fick en massa mer och mindre officiella saker fixade som bara måste bli gjorda.

det första jag gjorde var att jag förnyade min lånetid av pumpen.


sen fyllde jag i alla blanketter och skrev ett brev till försäkringskassan


efter det anmälde jag mig till kurserna som jag skall gå i vår på HIG. I vår blir det att läsa
Ledarskap för lärande
Värdegrund för hållbar utveckling
Vetenskapliga förhållningssätt

   

Det låter väl sådär men om jag ska bli färdig så måste ju allt läsas.

Förutom det här så var jag på promenad, var tii bvc och vägde minstingen, gick på jumppa med lilltösen och umgicks med man, barn, mans dotter och svärmor.
Men oj vad duktig jag kände mig när jag kröp upp i soffhörnet. wow.. så tittade vi på Svenska hollywoodfruar, sista avsnittet, och visst fick man alltid ett gott skratt nog..haha. vilka blondiner..

nu blid snart mat..mums..

Kommentarer

Postat av: soffi

du var så duktig så. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback