jahass..

2009-10-25 @ 20:09:40

så har dagen kommit då jag inte mera får åka på ungdoms biljett i detta avlånga land. Ja, just det jag har nått åldern 26! dagen firades i familjens och vänners sällskap. dessutom var syster Maria på besök så hon hjälpte till med att baka och fixa färdigt för kalas.

Ja, min storasyster Maria anlände på torsdagen



och hon stannade till idag. vi har hunnit med mycket och det har varit så roligt att ha henne här igen. under dagarna har vi varit på promenad, gått på stan, ätit gott och druckit gott, spelat wii bowling, spelat mario party, kalasat med mycket gott, tagit en tur i skogen med små flickorna och varit i parken. dessutom har det varit mycket lek med Ronja som var överlycklig när gumor var här.

förutom allt detta så dök Sophia upp här på fredag. Hon har höstlov så hon kom på besök och förstås för att fira min födelsedag..=)

Jag fick så fina presenter när jag fyllde år. Av min man får jag välja om jag vill ha en iPod eller ett par stövlar som jag har sett, mina underbara flickor hade en dvd film med Robert Gustavsson, systrarna gav mig en värme flaska och fashion schampoo och balsam, Linn hade tryckt på en väska sina händer och fötter, pappa hade ett presentkort på 60 minuter massage, Johanna och Morgan gav en höstkrans som hänger nu på dörren, Anneli och Andreas hade en "ljusstake" och Sophia ska bjuda ut mig på bio någon gång när det passar och svärmor köpte en tröja/tunika åt mig då hon var här. =) så roligt när alla kom ihåg mig..=) jeeee!!!

Har varit en härlig helg och nu blir nästa att förbereda mig för att gubben åker på jobb på onsdag.. första gången sen vi fick Lova..uuuuhh.. Jag är nog lite nervös, men som tur är så kommer ju mamma hit då och är här några dagar.

Här kommer lite bilder från de senaste dagarna.


  
   
   

Kommentarer

Postat av: systeryster

Vilken fin bild du har på mig!!! Tack massor än en gång för att jag fick vara hos er, Det är alltid lika roligt!o tur så ses vi ku igen om en månad!puss puss gumman!

Postat av: soffi

aaaaw! vilken söt bild på ronja och lova i tvätt(?)korgen! pluttisar!



btw, jag tycker ändå att du ska välja en bra film att se på bio. :p haha.



och det kommer ju gå hur bra som helst fast pappa e på jobb.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback