kommentarer, kommentarer

2009-10-05 @ 10:31:43

så var det måndag och minstingen har just blivit vägd och utskriven från sjukhuset. skönt, men samtidigt så skulle jag hellre gå där och väga henne än till bvc. är inte riktigt förtjust i personalen på bvc. dom har liksom alltid någon kommentar om det ena eller det andra. antingen går barnet upp i vikt för lite eller för mycket. det är bara normen som gäller för dem och den förbannade kurvan som man ska ligga på.. grrrrrr..
ja, det finns så många som orkar kommentera det ena eller det andra. dom försöker eller inte försöker med vad som helst för att vara och tycka motsatsen till ens egen åsikt. t.om. till sånt som bara är skoj och menat som roligt som man har som någonting eget. men kanske det just ligger något i det att det svider när andra har egna grejer som de skojar om och man inte har en plats i det. man vet aldrig..stackars människor i alla fall som har ork och lust till dessa kommentarer.

ska försöka få någonting smart gjort idag. tänkte faktiskt byta om till lite sportigt och ta mej en promenad in till stan för att köpa lite kort som ska användas till inbjudningskort för dopet, minstingens namn skall meddelas till skatteverket och så måste lillisen få en termos att ha till mulle så hon kan få någonting varmt att dricka nu när det har blivit höst och kallt.

och imoron kommer pappa och fafa hit.. jätte roligt. fafa har aldrig varit här hos oss och nu kommer han två gånger den här hösten. blir riktigt roligt för jag har ju ändå alltid varit fafas flicka och man vet ju inte hur många gånger han orkar åka hit mera, han är ju trots allt en bit över 80.

ha en bra dag och hoppas ni har lika skönt väder som jag.

Kommentarer

Postat av: soffi

jag vill också umgås med två små pluttisar! Du får bita lite på båda två åt mig, okej? :)

Aa.. hon måste få vamr choklad. varm choklad is the shit! jag vill också ha en termos att dricka varm choklad i ur. (undrar hur många fler ggr jag kan skriva varm choklad i den här kommentaren. ;p)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback