kväll igen

2009-10-21 @ 21:05:02


så var det kväll igen och båda flickorna sover.. skönt.. det blir en sån skön känsla när det mitt i allt blir helt tyst och man kan krypa upp i soff hörnet och dra filten högt upp över en. men samtidigt så tycker jag att dagarna går så jätte fort så det nästan alltid är kväll. jag tycker att jag just hinner stiga upp och få på mig kläder och så är det kväll igen och kläderna skall av.. hm.. nånting hinner jag väl med där emellan. det hoppas jag i alla fall. =)

nu blir det som sagt soffhörnet och Grey´s!!

och imoron besök av Maria. JIPPIIIII!!!

Kommentarer

Postat av: soffi

haha.. ja tänk om man skulle va det. va annorlunda saker skulle va. :p haha.

YEY! lotion! i like!



haha.. aa, då är det nog misann en vacker bild på mig då. :p blä.. :p tur att denna månad snart e slut då. :p hah. eller är det så hon ser sin minsta storasyster?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback