lärdom från nyhetsmorgon

2009-10-20 @ 21:37:07

tittade på tv4 nyhetsmorgon idag. ja, alltså vanligen är jag ju inte vaken då men nu satt jag och matade Lova och då tittade jag på det. Men i alla fall så var Milow där på besök, alltså han som sjunger den där "Ayo Technology" som spelas konstant på radion och i och för sig så är låten riktigt bra. Men låten är inte hans utan en cover och inte vems som helst låt utan 50cent. Och tydligen har 50 cent gjort den tillsammans med Justin Timberlake. Alltid lär man sig någonting nytt, men tyckte det var roligt att jag fick veta det från nyhetsmorgon. Skulle vara roligt att få höra versionen med 50 cent också. Hörde bara en liten snutt från nätet men där lät det som om jag tycker mera om Milows version, men som sagt så behöver ja nog höra lite mera för att kunna ha en ordentlig åsikt.



Hittade någonting riktigt roligt på FB idag.
 
Gå och titta på det här. det är så hysteriskt roligt. Men man funderar ju vad han har dragit i sig och i vilken grad promillen ligger.

Nu blir det i alla fall natta natta för mig för det var dåligt med nattsömn senaste natt.
Go´natt mina nära och kära.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback