ny dag..

2009-10-21 @ 10:08:10



så var det en ny dag med nya utmaningar. igen är det mulet och tråkigt väder.. usch.. men det finns inte mycket man kan göra åt det. idag blir det bvc och vägning av Lova, efter det ska jag baka färdigt det som jag började med igår. ja, igår blev det bullar och lite semlor/bröd och idag blir det mera semlor/bröd. måste fylla frysen igen när huset börjar invaderas av syster och senare mamma. dessutom blir det kalas på lördag för lilla jag fyller år. Nu blir jag liksom synligt närmare 30 än 20.

Nu är det väl dags för en liten dusch.

Ha en bra dag.

p.s. om ni försökte gå in på länken under gårdagens inlägg ("lärdom från nyhetsmorgon") så försök på nytt nu för nu skall det fungera..d.s.

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback