om jag skulle vara ett barn just nu..=)

2009-10-21 @ 10:37:20

VAD FÖR SORTS BARN ÄR DU

jag har:

[x] pappa

[x] mamma

[ ] styvmamma

[ ] styvpappa

[ ] styvsyskon

[ ] bror

[x] syster

[ ] brorson/brorsdotter

[x] systerdotter/systerson

[ ] Har husdjur

[x] mer än 4 kusiner

Antal: 5

 

[x] telefon

[x] DUSCH !/ badrum

[x] eget rum(egenlägenhet)

[ ] swimmingpool

[x] badkar

[x] gästrum

[x] bärbar/laptop

[ ] egen tv

Antal: 6

 

[x] en halvbred säng(jätte bred säng)

[x] mer än 4 par skor

[x] klocka

[ ] xbox 360

[ ] ps2

[x] Radio

[x] hemmabio

[x] ljudförsärkare

[ ] guitar hero

[ ] dj

[ ] gameboy

[ ] gamecube

[ ] pokerset

[ ] basketkorg

[ ] pingisbord

Antal: 6

 

[ ] stereo på rummet

[ ] cd spelare

[x] sommarjobbat

[ ] shoppar en gång i veckan

[x] har dyr parfym

[x] MSN

[x] kamera

[x] mobil

Antal: 5

 

[ ] scooter/moped/fyrjuling/cross

[ ] keyboard

[ ] gitarr

[x] annat instrument

[x] rest utomlands

[x] rest till Europa

[x] har 1000 kr

[X] träffat en kändis

[ ] dyra smycken

[x] platt/locktång

[ ] varit på hawaii

[ ] turkiet

[ ] AFRIKA

[X] GREKLAND

Antal: 7

 

[x] hemmagjord mat varje dag

[ ] suttit i en limosin

[ ] helikopter

[x] egen laptop

[ ] egen dator

Antal: 2

 

[ ] minst två bilar i familjen

[ ] husbil/vagn

[ ] jag har bil fast inte än får köra

Antal: 0

 

1-15 Ghetto barn

16-25 vanligt barn

26-35 bortskämt barn

36+ klassens snobbarn

Kommentarer

Postat av: soffi

Jag blev också ett bortskämt barn! ^^ haha.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback