söndag har varit en grå dag

2009-10-11 @ 21:30:26

idag har det varit en riktigt grå dag..ute.. det har regnat och regnat och regnat. men ändå packade jag ihop flickorna och åkte till bolognern där vi träffade Johanna, min vän. Meningen var att vi skulle ta en ordentlig promenad men den blev inte så lång utan vi placerade oss i parken isället och Ronja fick leka medan vi pratade strunt om allt möjligt och alla möjliga.

på vägen hem träffade jag en Sophias kompis vilket resulterade i att hon fick se Lova före Sophia med bara en knapp halvtimmes marginal. Det var inte populärt hos Sophia, jag hade nämligen fått order om att om jag träffade en annan av Sophias kompisar på stan så måste jag springa iväg för att hon inte skulle få se minstingen före Sophia. Nåja, men nu är hon i alla fall här och får vara med Lova och se henne hon med. Roligt. =)

Sen kom också barnens farmor hit idag. Hon ska stanna här till torsdag. Hon meddelade mig att jag skulle få välja någonting på stan som jag skulle få till födelsedags present.. =) och jag kommer inte undan det att jag tycker att presenter är SÅÅÅÅÅÅ roligt.

Kvällen fyllde jag med att baka kaka, som tydligen var populär eftersom det här är det enda som finns kvar..



Dessutom har jag pratat med syster Maria, med webcam så vi kunde se varandra. Eftersom vi inte har kamera på datorn så använde vi oss av vår videokamera och det gick hur bra som helst. Det var extra populärt bland Ronja som bara skrattade när hon såg gumor i datorn, och som hon pajasade med.



Det var det för idag. Dagen har blivit väl fylld och nu är jag så trött så trött så jag snart somnar. får se om någon annan också är det.

CIAO!!

Kommentarer

Postat av: soffi

det är inte helt ok att selin han före mig. men jag tänkter låtsas som att det aldrig hände. låtsas som att inte vad hände? ;D



och yess.. kakan was very very tasty! thank you


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback