vistelsen är över

2009-10-08 @ 16:19:40

så var pappas och fafas vistelse över här hos oss. det har varit några riktigt bra dagar. både pappa och fafa blev överraskade över hur liten Lova var och pappa konstaterade att man glömmer så fort hur små de kan vara, även fast Ronja var ännu mindre när hon var baby.


För pappas del blev det mycket lek och bus med Ronja och en stor famn hade han där det fanns plats före både Ronja och Lova. Dessutom fick båda flickorna fina presenter av mofa. Fafa trivdes också här och tyckte att det var roligt att se båda flickorna och nog också mig och Peter. Han hade också presenter åt töserna. Jag fick också paket. Av fafa fick jag två hlssmycken, ett med Ronjas stjärntecken på och ett med Lovas stjärntecken. Dessutom gick vi sen och graverade in namnen på baksidan av smyckena. Av pappa fick jag en bok "Mammafällan" som verkar riktigt bra att läsa. Lite jobbigt om man känner igen sig själv där, i alla fall om det blir många gånger.



Under deras vistelse här tittade vi på hockey (Brynäs hade match), åt god mat, gick på stan, och bara umgicks. Roligt att se att dom också mådde bra.



Tack så mycket för att du lämnade all choklad här pappa. Kommer inte att kunna motstå frestelsen. det betyder alltså att den här lådan snart kommer att vara slut.. och jag som skulle börja leva hälsosamt. Men det ska jag nog försöka ändå. För nu ska det f*n i mig börja hända någontng här.



så det här blir nog outfitten för den närmaste tiden framåt. jag SKA ut och gå varje dag, men på lördag och söndag får jag ha ledigt. det är ju inte så stor sak att klä på sig och fara ut och gå en stund varje dag.

Helgen kommer att gå i lugnets tecken med försök av lite egen för stora älsklingen och mig. blir lite knappt om det när man försöker hitta ett system som fungerar här hemma, men nu ska försöka. kanske någon film eller bara lite myspys i soffan. dessutom hoppas jag att detta underbara väder fortsätter.

Ha en bra fortsättning på dagen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback