färdigt

2010-04-26 @ 21:25:02

så flickornas rum färdigt. igår var första natten de sov där och blev ett bra resultat. Lova sov 10 timmar i streck och Ronja sov nästan 12 timmar i streck, så helt fel var det rummet inte. =) dessutom är jag så nöjd med lösningen. men vi trodde att rummet skulle vara stort och rymligt, men NEJ!!! Ronja har grejer hon, hur mycket som helst. jag kan inte fatta varifrån dom har kommit.. hoho.. men som syster Johanna har sagt att hon tycker att barnrum ska ha mycket grejer i sig. men Johanna, det här är inte mycket utan massor..

  

idag började jag min sista vecka på praktiken. men dagen avbröts med att blodsockret igen behagade sig att gå ner till 1,9 så det var bara att ringa för att få skjuts hem. jag håller på att bli tokig och ledsen. jag är helt enkel färdig med att försöka få någon ordning på det här. jag vet att det inte har varit så lång tid, men jag har så mycket annat jag också vill och det inkluderar inte att kolla blodsockret var och varannan timme. men vad finns det att göra. inte mycket, men det gör mig i alla fall så otroligt ledsen.

sen var det dags för Ronjas jumppa avslutning. det var förevisning och saft och kex som stod på programmet. och än en gång var jag lycklig och nöjd över att Ronja inte har bett om en gymnastik dräkt med kjol och frillor och frallor. =) men det kommer väl.. 

  

nu ska jag ha kvällis och  sen i säng och hoppas på en ny härlig dag imoron.

Kommentarer

Postat av: störstaste

Vad fint det blev :-) Fjäriltapeten är mer än söt, helt underbar! Och vad fint Ronja står rak i ryggen på jumppan! Krama alla från mig. SKöt om er och kom ihåg att ta väl vara på dig, syster!! KRAAAM

Postat av: systeryster

Oj va superfint rummet blev! Helt jättebra ju! Sköt om dig vännen! Kram!

Postat av: Anonym

aa va fint och rosa det blev. ^^

ett riktigt flickrum! ni har gjort ett bra jobb. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback