full rulle

2010-04-23 @ 09:16:34

och så var det dags för min största älskling att komma hem idag.. jeeeeee!!! blir så glad och lycklig när det händer. men helgen blir i full rullets tecken. det börjar redan idag, men oj så roligt det ska bli.
idag blir det lite städning och plockning, samt att hämta en rulle tapet och hämta stolen som jag köpte på blocket igår.

Klicka för att se nästa bild

det ska bli en skrivbordsstol åt Ronja. hon är överlycklig när hon ska få eget skrivbord och stol. så min kära syster Johanna sa att jag skulle kolla på nätet om det fanns nån begangnad stol. det har jag helt glömt att man kan göra. så igå gjorde jag det och voila, jag hitta en stol som jag t.om. pruta ner lite. kände mig riktigt duktig. så idag hämtar vi hem den.
morgondagen fylls med tapetsering, flyttning, städning och frissabesök för min del. =) äntligen. har väntat hur länge som helst och nu får saxen ta itu med mitt hår.

sist men inte minst så ska vi alla hålla tummarna och allt annat för vår Sophia idag när hon har "prov" och intervju för att komma in till teckenspråks tolk linjen i Örebro. Heja heja..



tack för bilden Sophia, jag vet, jag bara tog den från din blogg.. =)

Kommentarer

Postat av: Anonym

haha.. varsågod för bilden. och jaa.. tack för dom hållna tummarna. :D nu e det bara att vänta.. men i morgon kan jag säga att jag nästa vecka troligen får veta!! iih.. jag är ganska så väldigt nervös! :p



btw, vilken fin stol hon får. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback