glad påsk

2010-04-03 @ 17:00:37

det här med uppdatering har inte varit riktigt aktuellt för mig den senaste veckan. jag har lämnat töserna hemma med deras pappa och varit på dagis och gjort praktik och jobb. och på kvällen har det bara varit familjen som har stått på programmet före jag har fallit omkull och somnat. =)

nu har vi i alla fall fixat vardagsrummet klart, men flickorna får ännu vänta lite på deras rum för det körde lite ihop sig.. uuups..



nu är det påsk och den har jag firat väldigt lugnt, med lite gotta och tid med mina småttingar och Peter, och lite Sophia också. och flickorna har varit påskkärringar, eller speciellt Ronja,men Lova måste på bild hon också så hon fick lite kärringkläder hon också.



och så har jag köpt MÅÅÅÅÅNGA tulpaner åt mig själv som påsk present.



imoron kommer mamma som ska stanna hela nästa vecka för att vara med flickorna när Peter åker på jobb.

nåja, det blev en historia igen om mitt liv, som jag konstaterade med Sophia att det alltid blir och inte någonting roligt och klitschigt så där kort och fint. men så får det vara nu.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback