längtar efter sommaren

2010-04-16 @ 19:09:59

nu är det bestämt. det blir Finland från 15 juni och så kom inbjudan till sommarens bröllop idag också, vilket betyder att det blir hemresa igen först efter den 25 juli. jag bara väntar och längtar. i sommar ska det bli landet, ut på sjön, simma och sola.. härligt härligt härligt. vi har redan övat med Ronja i var sin solstol ute på altan.. =)

nu är det en vecka ledigt framför mig och sen absolut sista veckan praktik före jag blir färdig Lärare mot förskola och fritidshem med inriktning mot mångkulturella barngrupper.

Kommentarer

Postat av: systeryster

jag längtar åxå! o tänk va kyyylt när vi hinner umgås med varandra ordentligt och jag får busa med flickorna!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback