ny vecka

2010-04-19 @ 08:54:07

och så var det en ny vecka som börjar och en massa att göra. alla skolgrejer MÅSTE skrivas den här veckan och jag är inte laddad för det, men alternativen är ju inte så många än att sätta sig och skriva. Peter åker iväg på jobb idag så kanske jag får någonting gjort nu äntligen. bara ett litet problem, och det är att flickorna är sjuka igen + att jag också är snorig och har ont i halsen.. bläää.. Känns som om alla bacilusker bara snurrar runt och runt och vi blir aldrig friska. så vi fyller vårt hem med snor, slem, näsdukar och sånt blaj. Jag hoppas verkligen att Lova har tänder på gång för en ordentlig flunssa igen orkar jag inte med. men som jag tidigare har sagt så är det ju självklart att flickorna blir sjuka när Peter åker. Tycker ju att jag borde ha vänjt mig vid det här laget, men F*******N också att det alltid blir så här.



Tur så skiner solen och det gör mig lycklig!!

Kommentarer

Postat av: Mòi

Puuuuuuussssssss

Postat av: systeryster

sol ute, sol inne, sol i hjärta, sol i sinne! Krya på er!

Postat av: störstaste

Usch då! Krya på er!! KRAAAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback