snälla jag

2010-04-29 @ 20:32:01

va snäll jag har varit idag. för jag har nämligen bakat bulla, en så kallad herkku pulla (och ni svenskar ska läsa u:et som ett o för annars blir det tokigt. =) alldeles tokigt.. nåja, jag har i alla fall bakat för att ha med imoron på min absolut sista dag prkatik. åt barnen har jag köpt glass men bakade gott åt personal.. mums.. det fattas bara lite rosa glasyr, sen är det klart.



hade mitt sista metodik samtal idag. blev jätte glad för allt vara bara jätte bra och fast jag sade att jag själv inte har tyckt att jag har gjort ett lika bra jobb som jag brukar så tyckte min handledare att det har varit kanon. =) blir så glad att få höra sånt, behöver det också.

nu är det packa som gäller. imoron bär det av till Örebro till flickornas storesyster Sophia för att titta till hennes hem och fira valborg och 1 maj. vi ska dricka cosmopolitans (märk att det står i plural), i alla fall Sophia och jag. och det blir mums det. bara så du vet Sophia så behöver jag en välkomstdrink när jag kommer dit. =) ja men än så länge är det bara flickornas kläder som är packade och inte mina, förutom den vita mössan då förstås, alltså studentmössan. men det blir nog färdigt ännu.



usch så äckligt när jag har ätit bulladeg och rapar jäst..bläääää...

men nu säger jag bara.. SUP OCH SVÄLJ, TREVLIG HELG!!!

Kommentarer

Postat av: systeryster

Va gott det ser ut,mums! O du e ju också duktig och så e d ju alltid roligt att få höra det!puss gumman

Postat av: Anonym

va bra att metodik samtalet gick bra. men du e ju duktig så. :)



och ja... det kommer finnas en drink här när ni kommer till my little humble abode. (vilken film? ;)) ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback